Ville Nikkilä johtamaan FCG:n ympäristöselvitysten liiketoimintaa

Ville Nikkilä on aloittanut FCG Finnish Consulting Groupin ympäristöselvitysten johtajana 1.9.2021 alkaen.

Nikkilällä on 15 vuoden monipuolinen kokemus muun muassa kiertotalouden edistämisestä, jätehuollon kehittämisestä ja ympärivaikutusten arvioinnista. Hänen viimeisimmät tehtävänsä liittyivät jätehuollon ja kiertotalouden liiketoiminnan johtamiseen ja kehittämiseen Rambollilla.

”Olen jo pitkään seurannut FCG:tä ympäristökonsultoinnin näkökulmasta. Monella tavalla olen FCG:llä tutun äärellä, mutta täällä oleva insinööritoimistokentällä ainutkertainen ymmärrys yhteiskunnasta sekä rajapinta julkisen sektorin kanssa tekevät FCG:stä aivan omaleimaisen toimijan. Täällä tehdään todeksi yhteiskunnallista muutosta monesta eri näkökulmasta sitä lähestyen. FCG on myös juuri nyt todella kiinnostavassa vaiheessa yrityksenä – haluan olla mukana luomassa uusia toimintamalleja asiantuntijaliiketoimintaan ja rakentamassa modernia yrityskulttuuria”, kuvaa Ville Nikkilä syitä FCG:lle siirtymisensä taustalla.

”Ville Nikkilä on arvokas lisä kestävän kehityksen joukkueeseemme. Ratkomme yksityisen ja julkisen sektorin organisaatioiden ongelmia kaikkialla maailmassa. Millaiseksi maailma muuttuu, riippuu siitä, kuinka hyvin ymmärrämme oman toimintamme vaikutukset ympäristöön. Tässä Ville on tullut asiakkaitamme auttamaan”, toteaa FCG:n Kestävä kehitys -osaamisryhmän johtaja Sami Kangasharju.

Lisätiedot:

Ville Nikkilä